GIN FUSE MINI
Laajenna mahdollisuuksiasi
Fuse mini on työkalu ammattimaisille tandemlentäjille toimintatilan laajentamiseksi. Se helpottaa kevyiden lentäjien lentämistä, kevyiden aikuisten matkustajien tai jopa lasten kanssa. Lisäksi suuremmilla siipikuormituksilla lennettynä se tarjoaa myös suuremmat marginaalit kohdatessaan laaksotuulia tai voimakkaampia tuulia.
Wave Leading Edge helpottaa lentoonlähtöä kovemmassa tuulessa ja se on optimoitu suuremmille siipikuormituksille. Siipi on myös vakaa ja mukavan tuntuinen jopa kohtalaisen turbulenttisessa ilmassa
FUSE MINI VÄRIT
TEKNINEN TAULUKKO
Size | 32 | 35 |
---|---|---|
Flat area (m2) | 32.00 | 35.00 |
Flat span (m) | 12.52 | 13.10 |
Flat aspect ratio | 4.9 | 4.9 |
Projected area (m2) | 27.52 | 30.10 |
Projected span (m) | 10.03 | 10.49 |
Projected aspect ratio | 3.66 | 3.66 |
Chord (m) | 3.1 | 3.1 |
Number of cells | 49 | 49 |
Glider weight (kg) | 6.15 | 6.45 |
Weight range (kg) | 90-190 | 90-210 |
Certification | EN B planned | EN B |
Sulake suuriin siipikuormituksiin
Fuse mini perustuu Fuse-sarjan tandemsiipien menestykseen ja lisää erityisiä optimointeja lennoille suuremmilla siipikuormilla. Lentoonlähtöä on parannettu, huippunopeutta on lisätty ja siipi on vaimennettu ja kompaktimpi ilmassa, samalla kun loppufleeriin jää energiaa.
Parempi lentoonlähtö kovemmissa tuulissa
Wave Leading Edge -etureunan käyttö Fuse minissä helpottaa siiven käsittelyä tuulisissa lentoonlähdöissä. Siipi istuu helposti maassa, nousee lohkona ja tulee yläpuolelle purematta tai ampumatta.
Hieman pienempi sivusuhde
Fuse minin sivusuhdetta on pienennetty hieman, jotta siipi tuntuisi entistä kompaktimmalta ja vakaammalta.
Lisääntynyt huippunopeus
Fuse minissä on edeltäjäänsä korkeampi trimmi- ja huippunopeus. Kiitos pitkän trimmiliinan ja suuremmilla siipikuormituksilla lentämisen mahdollistavien optimointien ansiosta. Tämä antaa sinulle hyödyllistä lisänopeutta esimerkiksi laaksotuulissa tai rannikkolennoissa.
Monipuoliset painoalueet
Fuse miniä on kahta kokoa, joten lentäjät voivat valita kokonsa paitsi painonsa myös olosuhteiden mukaan.
Hyvin mukautetut kankaat
Fusen kaltaisen työvälineen on kestettävä pitkiä palvelutunteja, mutta tarjottava silti miellyttävä lentokokemus sekä lentäjälle että matkustajalle. Yhteistyössä paikallisen korealaisen kangasvalmistajan Myungjinin kanssa GIN on tuonut alapinnalle uuden 29 g PU-pohjaisen quattro-pinnoitetun komposiittikankaan ja jalostanut edelleen Fuse 3:ssa käytettyjä Myungjin 40g ja 32g -kankaita. Uskomme, että nämä kankaat edustavat varjoliidinkankaiden kehityksen huippua, tarjoten kestävyyttä ja antaen siivelle erinomaiset lento-ominaisuudet esimerkiksi inflaation, lentoonlähdön ja käsittelyn aloilla. Kylkiluumateriaaliksi valitsimme Porcher Skytex 40 kovan viimeistelyn, koska se toimii tässä sovelluksessa.
Päivitetty trimmausputki
Trimmimateriaali on sama kuin Fuse 4:ssä, 20 % vahvempi kuin edellinen materiaali, mikä antaa sinulle pidemmän huoltovälin. On myös uusi, helpompi järjestelmä vaihtaa trimminauha, jos se lopulta kuluu.
Innovatiivinen big ears -järjestelmä
Fuse mini big ear -järjestelmä on paljon helpompi ja nopeampi sekä vetää että vapauttaa suuret korvat. Lisäksi lentäjä voi edelleen käyttää jarruja liitimen ohjaamiseen, mikä on hyödyllistä esimerkiksi liukusuhteen säätämiseksi ylälaskuissa. Lisäsimme vakiolevitintankoihin myös suitsisuojuksen siistimmän viimeistelyn saamiseksi.
Suunnittelijan huomautukset
Suunnittelija Gin Seok Song selittää Fuse minin filosofiaa:
"Pääajatuksena oli ottaa kaikki sulakkeen hyvät puolet ja tehdä joitain erityisiä muutoksia, jotka heijastavat sitä tosiasiaa, että siipiä lennätetään yleensä suuremmilla siipikuormilla.
Wave Leading Edgen (WLE) käyttö antaa siivelle kompaktimman tuntuman ja entistä anteeksiantavamman lentoonlähdön. Siipi on helpompi käsitellä maassa voimakkaammassa tuulessa ja nousee lohkona, jolla ei ole ampumataipumusta. WLE auttaa myös antamaan suhteellisen alhaisen pysähtymisnopeuden laskeutuessaan suuremmilla siipikuormituksilla.
Pienensimme myös hieman sivusuhdetta ja lisäsimme nousuvakautta entisestään, mikä teki siivestä helpomman käsitellä karkeammalla ilmalla sen lisäksi, että se on mukavampi matkustajille.
Päätimme tarjota 2 kokoa, jotta lentäjät voivat valita siipikuormansa painon lisäksi myös olosuhteiden mukaan."
Tiedot
- Wave Leading Edge parantaa lentoonlähtöä, nousuvakautta ja laskeutumista suuremmilla siipikuormituksilla
- GINin ja Myungjinin kehittämä eksklusiivinen uusi 29 gramman kangas tarjoaa erinomaiset suorituskykyominaisuudet ja kestävyyden
- Suuri huippunopeus pitkän trimmerin ja lentokyvyn ansiosta suurella siipikuormituksella
- 17cm trimmerin valikoima
- Vaihdettava koristenauha
- Täysin suojatut Edelrid-linjat takaavat parhaan kompromissin kestävyydestä ja suorituskyvystä
- Linjan ja nousuputken asettelu optimoitu suurille korville (suuri A3-alue ja jaettu A-nousuputki)
- Toimitetaan 20mm nousuputkella (724g). 12mm Kevlar-nousuputket (420g) ovat saatavana lisävarusteena.
- Vakiolevittimet (kova, 780g ea.) tai joustavat (pehmeät, 183g ea.) ovat saatavilla lisävarusteena.
- Saatavilla on täysi valikoima GIN-lisävarusteita, jotka on suunniteltu käytettäväksi sulakkeen kanssa: valjaat, pelastukset jne.
Materiaalit
Katoksen kangas
Yläpinnan etureuna: Myungjin, MJ32MF 40g
Yläpinta: Myungjin, MJ32MF 32g
Alapinta: Myungjin, MJ29MF 29g
Rivit
Ylempi: Edelrid 7950-080 (tuppidyneema)
Keskellä: Edelrid 7373-140 | 190 230 (aramidi)
Pää: Edelrid 7343-140 | 230 | 420 | TGL 400 (aramidi/dyneema)
KUVAGALLERIA